Fysioterapeutin suoravastaanotto

Tiesitkö, että valtaosa tuki- ja liikuntaelinten vaivoista on fysioterapeutin hoidettavissa?

Katso nopea video, miten suoravastaanotto toimii: https://www.youtube.com/watch?v=fMLGVpntNos

Sinun ei tarvitse hakea lääkärin lähetettä esimerkiksi selkä-, niska-, yläraaja- tai alaraajakipujesi takia, vaan voit tulla saman tien fysioterapeutin suoravastaanotolle. Fysioterapeutilla on syventävä lisäkoulutus tuki- ja liikuntaelinvaivojen tutkimiseen ja kliiniseen päättelyyn. Kun yhdessä fysioterapeutin kanssa selvität nopeasti vaivasi syitä, pääset heti aloittamaan sinulle räätälöidyt harjoitteet ja hoitotoimenpiteet. Tarvittaessa sinut ohjataan lääkäriin tai muun terveydenhuollon ammattilaisen jatkotutkimuksiin.

Fysioterapeutin suoravastaanotolla:

• Tutkitaan ja selvitetään kivun tai muun oireen syyt
  • Ohjataan lääkkeetön kivunhoito, kotiharjoitteet ja käsikaupasta saatavien kipulääkkeiden käyttö
  • Tehdään jatkohoitosuunnitelma
  • Arvioidaan apuvälineiden, sairauspoissaolon tai jatkotutkimuksen tarvetta

Suoravastaanoton tavoitteena on nopea kuntoutuksen käynnistäminen toiminta- ja työkykysi palauttamiseksi.

Varaa aikasi fysioterapeutin suoravastaanotolle numerosta: 02 648 2400